ری- امام جمعه شهرری با تاکید بر اینکه رمز پیروزی و پیشرفت کشور در دانشگاه‌ها و وجود نخبگان است گفت: در اغتشاشات اخیر دشمن به دنبال به تعطیلی کشاندن دانشگاه‌ها بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ری ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به دیدار نخبگان کشور با مقام معظم رهبری، اظهار داشت: رمز پیروزی و پیشرفت کشور در دانشگاه‌ها و وجود نخبگان است، بر همین اساس در اغتشاشات اخیر دشمن به دنبال به تعطیلی کشاندن دانشگاه‌ها بود.

امام جمعه شهرری با بیان اینکه جمهوری اسلامی در حوزه دانش بنیان‌ها و هسته‌ای به موفقیت‌های بزرگی دست یافته است افزود: این موفقیت‌ها باعث شد تا دشمن علیه کشورمان توطئه‌هایی را طراحی کند و تمام این موفقیت‌ها در حالی کسب شده که کشور و ملت ما با تحریم‌های ظالمانه روبرو می‌باشد.

شاهچراغی بیان داشت: دانشمندان و نخبگان از بهترین ثروت‌های کشور هستند و چشم امید ملت و نظام به دانشمندان و نخبگان است و این قشر باید تا رسیدن به نتیجه تلاش و برنامه ریزی کنند.

وی در خصوص برگزاری رزمایش سپاه پاسداران در منطقه عمومی ارس عنوان داشت: امنیت و منافع ملی خط قرمز جمهوری اسلامی است و کشور هر جا احساس کند که دشمن به دنبال آسیب زدن است با چشمان بیدار از مرزهایش حفاظت می‌کند و نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با برگزاری مقتدرانه به دشمنان نظام هشدار داد که هرگونه تجاوز دشمنان را سرکوب خواهیم کرد.