سخنگوی شورای شهر تهران علت نمود پیدا نکردن اقدامات مدیریت شهری در حوزه بهره‌برداری از پروژه‌های کلان مقیاس شهری را تشریح کرد و گفت: شنبه‌ های امید و افتخار نمادی از اقدامات مدیریت شهری است.

به گزارش خبرنگار مهر، تاکنون ۹ شنبه از پویش شنبه‌های «امید و افتخار» شهرداری تهران می‌گذرد. بنابر اعلام شهردار تهران قرار بر این است که تا پایان دهه مبارک فجر هر شنبه برخی از پروژه‌های شهری به بهره‌برداری برسند و یا عملیاتی شوند.

علیرضا نادعلی در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص شنبه‌های «امید و افتخار» شهرداری تهران با بیان اینکه این پویش از حدود دو ماه قبل آغاز شده و تا پایان دهه مبارک فجر بنابر اعلام شهردار تهران ادامه دارد، گفت: در شنبه‌های امید و افتخار در اصل دو رویکرد آغاز طرح‌ها و پروژه‌های کلان مقیاس و یا افتتاح برای بهره‌برداری از آن‌ها دنبال می‌شود.

سخنگوی شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر که یک سال از دوره مدیریت شهری فعلی می‌گذرد، طبیعی است که بسیاری از نهال‌ها کاشته شده و در حال حاضر شکوفه‌های آن معلوم می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که علت نمود پیدا نکردن اقدامات مدیریت شهری در حوزه بهره‌برداری از پروژه‌های کلان مقیاس شهری چیست، گفت: در پاسخ به این سوال باید گفت که در یک سال مدیریت اجرایی بسیاری از کارها نمود پیدا نمی‌کند و بسیاری از این پروژه‌ها در حال حاضر در حال سر زدن، رسیدن به استحصال و بهره‌برداری است.

نادعلی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه شنبه‌های امید و افتخار نمادی از اقدامات مدیریت شهری است که نتایج آن به تدریج معلوم می‌شود، اظهار کرد: هر چه به سوی ماه‌های آتی و پایانی سال دوم و سال سوم حرکت می‌کنیم، طبعاً نتایج اقدامات مدیریت شهری نمود بیشتری پیدا خواهد کرد.