جهرم - مدیر مرکز تخصصی کلام اسلامی جهرم از برگزاری دوره آموزشی الهیات کاربردی به همت این مرکز در جهرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی زارعی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: یک دوره الهیات کاربردی با محوریت کتاب «روح توحید نفی عبودیت غیر خدا» به همت مرکز تخصصی کلام اسلامی حوزه علمیه جهرم برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: بازخوانی عقاید افراد علاقمند به فراگیری علوم دینی و مذهبی از اهداف برگزاری دوره آموزشی الهیات کاربردی در جهرم است.

حجت الاسلام زارعی به سر فصل‌های این دوره آموزشی اشاره کرد و اظهار داشت: بازخوانی عقاید به ویژه توحید از سر فصل‌های دوره الهیات کاربردی بوده که مهمترین بحث آن جاری و ساری بودن توحید در عرصه عینی بشر است.

وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی از ۲۵ آبان ماه برگزار می‌شود، گفت: این دوره الهیات کاربردی در پنج جلسه و زمان آن نیز در ساعت شب برگزار می‌شود.

مدیر مرکز تخصصی کلام اسلامی جهرم با اشاره به اینکه در پایان نیز به شرکت کنندگان در این دوره گواهی معتبر از سوی مؤسسه کلام اسلامی اعطا می‌شود، گفت: مکان برگزاری دوره الهیات کاربردی حوزه علمیه امام خمینی (ره) در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام زارعی در پایان از عموم شهروندان و علاقمندان به مباحث اعتقادی و دینی برای نام نویسی و شرکت در این دوره آموزشی دعوت کرد.