گرمی- استاندار اردبیل گفت: فاز اول شهرک گلخانه ای شهرستان گرمی با همکاری جوانان فعال در حوزه دانش‌بنیان احیا و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد عاملی بعدازظهر پنجشنبه در آیین بهره‌برداری از شهرک گلخانه‌ای در شهرستان گرمی اظهار کرد: فاز اول گلخانه آنقوتلار شهرستان گرمی با همکاری جوانان فعال در حوزه دانش‌بنیان احیا و به بهره‌برداری رسید و و زمینه اشتغال ۳۰ نفر فراهم شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر یک مجموعه دانش‌بنیان در شهرک گلخانه‌ای آنقوتلار مستقر شده است، افزود: امروز پس از تلاش‌های فراوان برای احیای این شهرک گلخانه‌ای اولین محصول آن برداشت شد.

استاندار اردبیل بیان کرد: با حمایت حداکثری دستگاه‌های مربوطه استان اردبیل، در آینده نزدیک دیگر فازهای این مجموعه با تکنولوژی و فناوری‌های نوین جهانی فعالیت خواهد کرد.

عاملی ادامه داد: در حوزه کشاورزی استان اردبیل برنامه دقیق و تخصصی تدوین شده است که بازدهی بالا در محصولات کشاورزی و کنترل مصرف آب کشاورزی در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: از دهه ۸۰، شهرک گلخانه‌ای گرمی مشکلات و موانع متعددی داشت و وقفه‌ها و اختلال‌های زیادی در فعالیت این مجموعه رخ داده بود که با توجه به شرایط جدید، پیش‌بینی می‌شود این مجموعه دیگر با مشکلات سابق مواجه نشده و با توان حداکثری فعالیت کند.