شیراز _ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اجازه نمی دهیم دشمنان قداست زدایی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی پیش از ظهر جمعه در مراسم ۱۳ آبان شیراز، گفت: ۱۳ ابان روز بزرگ ضد استکبار است به خصوص در حرمی که به برکت شهدای مظلوم در پیشگاه الهی و همه ملت ها از جایگاه بزرگتری برخوردار شد.

وی تاکید کرد: ۲ نعمت داریم که باید پیش از گذشته سپاسگذار باشیم که اولین نعمت رهبری عالم و سپس ملتی است که ثابت کرده در تمامی صحنه ها ثبات قدم با ولایت دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: امسال ۱۳ ابان با هفتمین روز شهادت مظلومین حمله تروریستی همزمان شده است که این شهدا منتخبین الهی بودند.

حجت الاسلام حاجی صادقی افزود: امروز جلوه ضد استکباری ۱۳ ابان شیراز جلوه ای دیگر دارد.

وی ادامه داد: ۵۸ سال است که با آمریکا درگیر هستیم و امروز هم تمامی مشکلات از آمریکا است همانگونه که تبعید امام (ره) و شهادت دانش آموزان به گردن آمریکا است.

نماینده ولی فقیه در سپاه یاداور شد: امروز مردم ما فرهنگ مقاومت و فرهنگ حاج قاسم را در تمامی کشورهای اسلامی گسترانده اند.

حجت الاسلام حاجی صادقی تاکید کرد: جوانان و نوجوانان این کشور با شهدا و امام خود پیمان بسته اند، این ملت غیرت دینی دارد و کوتاه نخواهد آمد.

وی افزود: سیلی های سخت به دشمنان در پیش است و جز با نابودی اسراییل و امریکا و برپا کردن پرچم حق ارام نمی گیریم زیرا انقلاب ما پویا و در حال حرکت است.

نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: اجازه نمی دهیم دشمنان ارزش زدایی از انقلاب ما داشته باشند و اجازه نمی دهیم ارتجاع شکل بگیرد زیرا اماده شهادت هستیم و در راه خدا سر می دهیم اما دین نمی دهیم.

حجت الاسلام حاجی صادقی تصریح کرد: مجموعه حاکمیت به دنبال جبران گذشته است و افق آینده نظام درخشان است به همین دلیل امدند تا مردم را در مقابل نظام قرار دهند در حالیکه روزهای آسان و پیروزی این ملت در پیش است.

وی تاکید کرد: در مقابل قداست زدایی از رهبری ایستادگی می کنیم و اگر خود رهبری جلو مارا نمی گرفت در همان قدم اول این افراد را نابود می کردیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: اجازه نمی دهیم مکتب سربازی امام، مکتب بسیجی و مکتب حاج قاسم از بین برود.

حجت الاسلام حاجی صادقی تاکید کرد: دشمنان به یک واقعیت پی بردن که در این فتنه هم شکست خورده است.

وی تاکید کرد: امروز نیروهای بسیج و فراجا صبر انقلابی می کنند اما از دستگاه قضایی انتظار داریم برخورد انقلابی با مفسدین داشته باشد.