گرگان- رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: آمریکا و نظام استکبار از پیشرفت و اقتدار بی نظیر جمهوری اسلامی ایران عصبانی است.

به گزارش خبرنگار مهر. حجت الاسلام سید ضیاء الدین آقاجان پور در پایان راهپیمایی روز ۱۳ آبان در جمع نمازگزاران گرگان در مصلی این شهر اظهارکرد: ایالات متحده آمریکا و استکبار جهانی از قدرت و پیشرفت ایران اسلامی واهمه دارد و از این اقتدار عصبانی است.

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع افزود: پیشرفت های ایران به جایی رسیده که هیچیک از دشمنان ایران جرات تهدید و تعرض ندارند و از توان دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران نگران هسهستند.

وی با اشاره به جنایت ها و خباثت های بی پایان آمریکا علیه ملت ایران طی دهه های اخیر، اظهارکرد: باید اسناد جاسوسی و خرابکاری های آمریکا که از لانه جاسوسی کشف شده برای جوانان و نسل جدید بازگو شود.

آقاجان پورپور گفت: حاکمیت اسلام و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران خار چشم دشمنان و استکبار است، به همین دلیل می خواهند با ترفندها و دسیسه های مختلف به ایران آسیب بزنند.

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع افزود: در وقایع اخیر صف افراد معترض و آن‌هایی که از مشکلات گلایه دارند با آنهایی که مزدور استکبار و عامل اغتشاش هستند را تفکیک می کنیم و یقیناً با اقتدار در برابر هنجارشکنان و قانون شکنان ایستادگی خواهیم کرد.