همدان- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان گفت: نظارت بر خانه مسافرهای همدان رضایت بخش نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، میثم صابریون پنجشنبه در کارگروه گردشگری با حضور دبیر و کارشناس تشکل‌های مردمی ستاد و همچنین نماینده گروه‌های مطالبه گر فعال در حوزه گردشگری برگزار شد، عنوان کرد: در راستای سر و سامان دادن به وضعیت نامطلوب خانه مسافرهای استان همدان متاسفانه شاهد عملکرد ضعیف مسئولین استان همدان هستیم.

وی در این راستا به نارضایتی برخی گردشگران نیز اشاره کرد و افزود: باید در این راستا از تشکل‌های مردمی در حوزه گردشگری و البته اساتید تخصصی این حوزه کمک گرفته شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان با تاکید بر اینکه نظارت بر خانه مسافرهای همدان رضایت بخش نیست، اضافه کرد: از گروه‌های مردمی و تشکل‌ها در این حیطه حمایت می‌کنیم تا بتوان شاهد ساماندهی هرچه سریع‌تر خانه مسافرهای همدان بود.

مهرداد ضیایی مهر نیز در ادامه به نمایندگی از گروه‌های مطالبه گر تخصصی در مسائل گردشگری با بیان اینکه متاسفانه پس از گذشت سال‌ها از بحث گسترش و رونق گردشگری در استان نظارت و کنترل مناسبی بر خانه مسافرها احساس نمی‌شود، اضافه کرد: با توجه به معضلاتی که برخی از این خانه مسافرها ایجاد می‌کنند، پیشنهاد می‌شود در میادین ورودی شهر کانکس‌هایی برای راهنمایی مسافران نصب شود.