گرگان- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: ۳۷۰ نفر به صورت مستقیم در طرح راهداری زمستانی گلستان فعالیت داشته که در قالب ۲۶ اکیپ به کاربران خدمات می‌دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا بیکی صبح پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: مجموعه عوامل ستادی و شهرستانی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با شروع اولین بارش‌های پاییزی در سه هزار و ۶۰۰ کیلومتر از راه‌های استان حضور داشته و با اجرای طرح راهداری ضربتی به ایمن سازی و روان سازی ترافیک‌ها می‌پردازند.

به گفته معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان طبق سنوات گذشته برنامه ریزی های لازم برای شناسایی و استقرار دستگاه‌ها و ماشین آلات راهداری در گلوگاه‌ها انجام شده است.

وی افزود: پیش بینی ۱۰ هزار تن شن و نمک هم دیده شده که نیمی از آنها در انبارها و سوله‌های استان ذخیره سازی شده است و بقیه در صورت نیاز به صورت مرحله‌ای تامین خواهد شد.

بیکی گفت: ۳۷۰ نفر به صورت مستقیم در طرح راهداری زمستانی فعالیت داشته که در قالب ۲۶ اکیپ به کاربران خدمات می‌دهند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان بیان کرد: ۱۴۷ ناوگان اعم از ۳۶ دستگاه سبک، ۵۷ نیمه سنگین و ۵۴ سنگین در طرح شرکت داشته و ۲۱ دستگاه از این ناوگان، دستگاه‌های مکانیزه خاص راهداری هستند.

مجموع راه‌های استحفاظی گلستان ۵۲۵۰ کیلومتر است.