شهرکرد- امام جمعه موقت لردگان گفت: امروز قدرت سخت جمهوری اسلامی ایران در اقتدار نظامی و تسلیحاتی نیروهای مسلح مشخص و قابل مشاهده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته لردگان بیان کرد: امروز قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی در حرکت جهانی اربعین و سرود بین‌المللی سلام فرمانده مشخص شده است.

وی رونمایی از موشک هایپرسونیک را جلوه‌ای از اقتدار جمهوری اسلامی در برابر استکبار جهانی دانست و افزود: امروز صهیونیسم جهانی یکی از اتباع شیطان است و شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای آن‌ها با هزینه‌های میلیاردی به‌دنبال ایجاد اختلاف در نهاد خانواده هستند.

سعیدی تصریح کرد: به‌همین علت امروز شعار زن، زندگی و آزادی را رواج داده‌اند تا بنیان خانواده را از طریق ایجاد اختلاف بین زوجین به تنزل برسانند.

وی تجزیه ایران اسلامی را هدف استکبار جهانی دانست و یادآور شد: در این راستا باید با تقویت بنیان خانواده، مدیریت فضای مجازی و تربیت فرزندان به‌منظور استفاده صحیح از اینترنت و فضای مجازی زمینه‌های مقابله با دشمنان ایران اسلامی و دفاع از جمهوری اسلامی را فراهم کرد.

امام جمعه موقت لردگان گفت: امروز قدرت سخت جمهوری اسلامی ایران در اقتدار نظامی و تسلیحاتی نیروهای مسلح مشخص و قابل مشاهده است.