اردستان-امام جمعه اردستان گفت: ایران در حال قدرتمند شدن است و همان طور که رهبر انقلاب فرمودند دشمنان ما با جمهوری اسلامی مخالف نیستند بلکه از ایران قوی می‌ترسند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اردستان در خصوص سبک زندگی دینی و صله‌رحم، اظهار داشت: با توجه به گستردگی خویشاوندان مسلماً امکان ارتباط گرفتن و دیدار با همه وجود ندارد و باید در این خصوص اولویت بندی کرد، شاید هم بعضی افراد فرصت رفت و آمد با همه فامیل را داشته باشد اما باید، پدر و مادر را در اولویت قرار داد.

وی افزود: در ۲۴ آبان سال ۱۳۶۰ علامه طباطبایی رحلت کرد که به همین مناسبت روز ۲۴ آبان روز کتاب و کتاب‌خوانی نامیده شده است، همچنین علامه طباطبایی در ایران و جهان به عنوان یک فقیه و مفسر شناخته شده و برخی از کتاب‌های ایشان در دانشگاه تدریس می‌شود.

امام جمعه اردستان با اشاره به ابراز ناراحتی رهبر انقلاب نسبت به کم‌توجهی مردم به کتاب، بیان کرد: خوب است که مردم جریان نذر کتاب را ایجاد کرده و برای دانش آموزان و دانشجویان نیازمند کتابی تهیه شود و همچنین در مساجد و دیگر مکان‌ها کتاب‌ها را قرار دهید تا فرهنگ آشنایی با کتاب در جامعه نهادینه شود.

دهشیری ادامه داد: در سطح شهرستان خوشبختانه کتابخانه ها را داریم اما متأسفانه مراجعه کنندگان کم هستند و افراد کمی از این گنجینه با ارزش استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به آزمایش ماهواره‌بر قائم ۱۰۰ توسط سپاه پاسداران، تاکید کرد: با وجود همه برنامه‌ریزی‌ها و توطئه‌های دشمنان باز هم ما شاهد موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی هستیم که این آزمایش ماهواره توسط سپاه ایران ترس بر اندام دشمنان انداخته و موفقیت بسیار بزرگی برای ایران است.

امام جمعه اردستان یادآور شد: ایران در حال قدرتمند شدن است و رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند که دشمنان با جمهوری اسلامی مخالف نیستند بلکه از ایران قوی می‌ترسند.

حجت الاسلام دهشیری خاطرنشان کرد :۲۵ آبان ماه روز حماسه مردم شهر اصفهان است که ۳۰۰ شهید را تشییع کردند که در آن روز در شهرستان اردستان نیز حدود شش شهید تشییع شد.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: در سطح شهرستان اردستان برخی از ادارات با سرپرست اداره می‌شود که خوشبختانه تاکنون کارهایی انجام شده و برخی از سرپرستی‌ها به مدیریت تبدیل شده است.

دهشیری ادامه داد: اکنون شاهد هستیم که شهرداری اردستان نیز با سرپرست اداره می‌شود که انتظار داریم از شورای شهر که برنامه‌ریزی دقیق داشته باشند تا شهردار منتخب‌شان در طی این چهار سال همراه‌شان باشد و بتواند شهر را اداره کند.

وی تاکید کرد: از سوی شورای شهر گزینه منتخب شهردار به استان معرفی شده که از استانداری می‌خواهیم که کارها را در سطح استان اولویت بندی کرده و به شهرستان‌ها توجه بیشتری کرده و زودتر تکلیف را مشخص کنند.