گرگان- مجتمع ۱۸ کلاسه خیرساز مهررادیرا گرگان با حضور وزیر آموزش و پرورش و جمعی مسئولان گلستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتمع ۱۸ کلاسه خیرساز مهررادیرا گرگان عصر جمعه با حضور یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش و جمعی مسئولان گلستان به بهره برداری رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان در این مراسم اظهارکرد: کلنگ ساخت مجتمع مهررادیرا در سال ۹۳ بر زمین زمین زده شد و برای ساخت این مدرسه ۱۶۰ میلیارد ریال از اعتبارات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان هزینه شده که ۱۳ میلیارد ریال آن سهم مشارکت خیر است.

وحید فراهی افزود: طی دولت سیزدهم استاندارد سازی سامانه گرمایشی ۷۹۲ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۳۱۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: سیاست‌های عدالت محورانه دولت سیزدهم در جای جای کشور برای همگان ملموس بوده و در این راستا ۴۴ طرح آموزشی با ۲۹۲ کلاس درس با هزار میلیارد ریال در حال ساخت است.

گفتنی است، ساخت دبیرستان دخترانه نمونه مهر رادیرا (جامعه یاوری) در گرگان با تکیه بر معماری ایرانی – اسلامی در دو طبقه بنا شده و چهار هزار و ۴۰۰ متر مربع زیربنا دارد.

این مدرسه نوساز دارای فضاهایی از جمله سالن آمفی تئاتر، نمازخانه، کتابخانه، سالن چند منظوره خدماتی، آزمایشگاه، کارگاه، سایت رایانه و اداری است.