خرم‌آباد- مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با اشاره به آماده باش به دستگاه‌های استان در پی بارندگی‌های رگباری، از احتمال بارش برف در ارتفاعات و مناطق شرقی لرستان خبر داد.

مهدی پازوکی در گفت و گو با خبرنگار مهر در سخنانی با اشاره به وقوع بارندگی‌ها در لرستان اظهار داشت: بارندگی‌ها قابل پیش بینی بود، از یک تا دو روز پیش ما هشدارها را صادر کردیم و به همه عوامل آماده باش دادیم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر همه عوامل شهرستان و استانی، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی در حالت آماده باش هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با بیان اینکه قطعاً به خاطر رگباری بودن و نقطه‌ای بودن بارش‌ها، شاهد آبگرفتگی معابر و سطح جاده‌ها، رعد و برق، بارش تگرگ، وزش باد شدید هستیم افزود: توصیه‌ها را صادر کرده‌ایم و به دستگاه‌ها و نهادها نیز آماده باش داده‌ایم.

پازوکی بیان داشت: در حال حاضر و فعلاً مشکلی در جاده‌های استان نداریم، اما پیش بینی کرده‌ایم که مناطق شرقی و جنوبی شرقی استان شاهد بارش برف و تگرگ در ارتفاعات باشیم.

وی افزود: ممکن است بارش برف در شهرستان الیگودرز و همچنین ارتفاعات این شهرستان موجب بسته شدن جاده‌ها هم شود، اما در حال حاضر جاده‌ها باز هستند.