بوشهر- رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: ۱۰ هزار نفر طی یک سال گذشته از خدمات بهداشتی و درمانی رایگان توسط گروه‌های جهادی بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، ماریا خویش دوست ظهر شنبه در حاشیه نشست رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور با مسئولان دشتستان گفت: خوشبختانه همکاری و همدلی بسیار خوبی میان شبکه بهداشت و درمان و شوراهای اسلامی و دهیاری‌ها در روستاها وجود دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی با همکاری نهادهای بین بخشی و نیروهای بسیجی در مناطق کم برخوردار به بهترین شکل ممکن انجام می‌گیرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان ضمن تشکر از اقدامات خوب بسیج جامعه پزشکی استان و شهرستان در مناطق دور از دسترس دشتستان عنوان کرد: یکی از درخواست‌های مردم در مناطق کمتر برخوردار شهرستان، استقرار اکیپ‌های جراحی تخصصی در حوزه چشم و جراحی‌های سرپایی در قالب طرح‌های بسیج جامعه پزشکی است.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی مرکز بستر درمان تنگ ارم زیرساخت خوبی در این منطقه برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مهیا شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان اضافه کرد: امیدواریم با تکمیل هرچه سریع‌تر پروژه مرکز خدمات جامع سلامت کلمه در بخش بوشکان، از این بستر برای ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف این بخش بهره‌مند شویم.