خرم‌آباد- رئیس دانشگاه لرستان از ایجاد اتاق تعامل خبرنگاران با این دانشگاه خبر داد و گفت: رسانه بستر ساز تحقق عدالت است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نظری امروز یکشنبه در نشست با خبرنگاران در سخنانی با اشاره به نقش مؤثر و تأثیر گذار رسانه در مقابله با جنگ نرم دشمن اظهار داشت: باید از ظرفیت رسانه برای پیش برد اهداف و برنامه‌ها و همچنین معرفی دستاوردها و اقدامات صورت گرفته استفاده کرد.

ایجاد اتاق تعامل رسانه و دانشگاه لرستان

وی با اشاره به استقبال دانشگاه لرستان از راهکارها و برنامه‌های مطرح شده از سوی رسانه‌ها در استان عنوان کرد: در این راستا به طور حتم در آینده نزدیک اتاق تعامل رسانه و دانشگاه لرستان در این دانشگاه ایجاد خواهد شد.

رئیس دانشگاه لرستان با تاکید بر ارائه راهکار و مشاوره از سوی رسانه‌ها به مجموعه دانشگاه لرستان بیان داشت: در قرآن به جایگاه قلم تاکید فراوان شده، قرآن کریم بزرگ‌ترین رسانه نظام هستی است.

نظری با بیان اینکه قلم برای اقامه عدالت است و رسانه بستر ساز تحقق عدالت است بیان داشت: رسانه باید تمدن ساز باشد، رسانه‌ها باید تمدن سازی کنند، رکن مهم تمدن سازی رسانه است.

وی افزود: خداوند به قلمی سخن گفته که برای شهدا می‌نویسد، پس باید در این حوزه و همچنین ارتقای فرهنگ کار کنیم.

دانشگاه لرستان ۲۹ پروفسور دارد

رئیس دانشگاه لرستان در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، علمی و… در این دانشگاه خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره‌ها در سطح استانی و ملی و بین المللی به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار می‌شوند.

نظری با اشاره به ظرفیت‌های بالای علمی دانشگاه لرستان بیان داشت: دانشگاه لرستان ۲۹ پروفسور دارد.

وی با بیان اینکه شش نفر از دو درصد از دانشمندان جهان مربوط به دانشگاه لرستان بوده است ادامه داد: این ظرفیت‌های علمی باید به جامعه معرفی شوند.

رئیس دانشگاه لرستان با اشاره به پیگیری مسائل و مشکلات استان از طریق این ظرفیت‌های علمی دانشگاه و اخذ راهکار از آنها برای برون رفت از چالش‌های موجود در لرستان ادامه داد: این ظرفیت‌های علمی می‌توانند برای استان کمک کننده باشند.

نظری تاکید کرد: رسانه پرچمدار است، رسانه علم دار است، پرچمدار باید به اهلش راست بگوید در این صورت است که اثر گذار است.