بجنورد- معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه محله صادقیه بجنورد به عنوان پایلوت کشوری در اجرای طرح توانمندسازی اجتماع محور انتخاب شده، گفت: ۳۶ محله محروم در استان شناسایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ناهیدی یک شنبه شب در جلسه توانمندسازی محلات کم برخوردار خراسان شمالی که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با شناسایی ۳۶ محله کم برخوردار استان و با مشارکت مردم محلات و همراهی تمام دستگاه‌های اجرایی در راستای توانمندسازی آنها قدم برمی‌داریم.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه محله صادقیه بجنورد به عنوان پایلوت کشوری در اجرای طرح توانمندسازی اجتماع محور انتخاب شده، گفت: با شناسایی نقاط محروم، بازشناسی نیازها ضروری است تا دستگاه‌های متولی متناسب با وظایف خود در جهت محرومیت زدایی، عمران و آبادانی این مناطق تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ محرومیتی توسط یک دستگاه اجرایی قابل رفع نیست، افزود: با انجام اقدامات منسجم، جزیره‌ای عمل نکردن دستگاه‌های اجرایی و ارائه آموزش‌ها به تناسب نیازهای افراد این محلات می‌توان تجربیات این پایلوت را به سایر استان‌های کشور انتقال داد.

ناهیدی گفت: با همراهی دستگاه‌های اجرایی در صدد رفع مشکلات محلات کم برخوردار هستیم.