کرمانشاه- مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه از اکران فیلم سینمایی لوپتو در شهرستان‌های کرمانشاه خبر داد.

محمد جواد کنجوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: انیمیشن سینمایی «لوپتو» که از یازدهم آبان ماه ۱۴۰۱ در سینماهای شهر کرمانشاه اکران شده است در اقصی نقاط استان پخش خواهد شد.

وی افزود: براساس تفاهمی که با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و اداره کل آموزش و پرورش صورت گرفته این انیمیشن در شهرهای سنقر و کلیایی، اسلام آباد غرب، سرپل ذهاب و دیگر شهرستان‌های فاقد سینما برای دانش آموزان اکران خواهد شد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه تصریح کرد: این انیمیشن که داستان آن با محوریت کارگاه اسباب‌بازی‌های خلاقانه لوپتو ساخته شده به تهیه‌کنندگی محمدحسین صادقی و کارگردانی عباس عسکری است و محصول مرکز انیمیشن سوره حوزه هنری کشور است.

کنجوری ادامه داد: از ابتدای اکران تاکنون بیش از هزار نفر در سینماهای کرمانشاه به تماشای این انیمیشین نشسته اند و استقبال از آن ادامه دارد.

کنجوری گفت: لوپتو یک انیمیشن سینمایی موزیکال با فضایی شاد و مهیج است که با تکنیک سه بعدی در استودیو فراسوی ابعاد توسط هنرمندان کرمانی تولید شده است.

این مدیر سینمایی تاکید کرد: امکان رزرو مدارس و ارگان‌ها نیز فراهم است و علاقمندان می‌توانند در ساعات اداری با شماره ۰۸۳۳۷۴۲۵۰۳۶ تماس حاصل فرمایند.

کنجوری گفت: خانواده‌های علاقمند جهت تهیه بلیت در شهر کرمانشاه می‌توانند به سایت گیشه ۷ به نشانی www.gisheh7.ir مراجعه و بلیت خود را تهیه کنند.