بجنورد- فرمانده سپاه خراسان شمالی گفت: ۱۶۸ پایگاه تحول محلات اسلامی در سطح استان تشکیل شده است که این قرارگاه‌ها به دنبال رفع نیازهای اساسی محلات آسیب پذیر و حاشیه‌ای هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار اسماعیل فرجی صبح چهار شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: طی هفته بسیج بیش از هزار و ۷۰۰ عنوان برنامه در استان اجرایی می‌شود که ۵۷ مورد از آن‌ها محوری خواهد بود.

فرمانده سپاه خراسان شمالی به تشریح مهم‌ترین این برنامه‌ها پرداخت و گفت: ۸۰ گروه سرود دانش آموزی توسط مرکز آفرینش سپاه استان تشکیل شده است که در هفته بسیج تعدادی از این گروه‌های سرود رونمایی می‌شود.

وی افزود: در این هفته ۶۰۰ گروه جهادی در قالب قرارگاه سازندگی، محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی آماده اعزام به مناطق مختلف استان هستند و در هر پایگاه بسیج حداقل یک فعالیت جهادی در طول هفته اجرا می‌شود.

فرجی تصریح کرد: برنامه‌های هفته بسیج امسال با شعار محوری «بسیج خدمتگزار ملت ایران» در بخش‌های عمومی، عمرانی، فرهنگی و امنیتی و دفاعی در خراسان شمالی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه خراسان شمالی بیان داشت: در حوزه آبرسانی به مناطق محروم قرارگاه امام حسن (ع) در سپاه پاسداران شکل گرفته است که تاکنون ۴۰ کیلومتر کانال انتقال آب، حفاری و لوله گذاری، ۱۲ کیلومتر شبکه داخلی در روستاها انجام شده و، اجرای ۹ منبع بتنی آب در مرحله اجرا قرار گرفته است.

وی در انتها گفت: ۱۶۸ پایگاه تحول محلات اسلامی در سطح استان تشکیل شده است که این قرارگاه‌ها به دنبال رفع نیازهای اساسی محلات آسیب پذیر و حاشیه‌ای هستند.