بناب- جانشین سپاه عاشورا گفت: امروز بعد از کشورهای چین و روسیه، ایران سومین تهدیدکننده آمریکا است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار الیاس گل محمدزاده ظهر چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه ناحیه بناب با بیان اینکه ایران امروز پیشرفت جهانی پیدا کرده است؛ افزود: مسئولان باید در شناخت ویژگی‌ها و ظرفیت‌های خود، تهدیدها و اقدامات دشمن منفعلانه عمل نکنند که قطع یقین کوتاهی و سستی در این مسائل عاملی بر شکست آنها خواهد بود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات مسئولین و مردم بناب بابت رفتار هوشیارانه در مقابل جنگ ترکیبی اخیر دشمن اذعان کرد: مردم ایران هوشیار و بیدار هستند. اگر امروز حرکتو پویایی کشور با وجود مشکلات و فشار دشمنان رخ می‌دهد همگی در سایه همراهی این مردم است.

جانشین سپاه عاشورای آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: دشمن با انواع دسیسه‌ها مترصد ایجاد اغتشاش از طریق فضای مجازی بوده و سعی در به خطر انداختن امنیت و ایجاد ترس در بین مردم دارد و آنهایی که جنگ ترکیبی راه انداخته‌اند متوجه باشند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این اجازه را نخواهد داد.

سرهنگ گل محمدزاده رمز پیروزی ایران را در استقامت و ایستادگی دانست و تصریح کرد: تا زمانی که پرچم مقدس ایران در دست ماست، دشمن نیز مقابل این نظام خواهد بود.

وی در ادامه یکی از مشکلات اساسی کشور را عدم توجه به فضای مجازی و رسانه عنوان کرد و گفت: در سال‌های اخیر به رسانه و فضای مجازی توجهی نشده است و امروز مشکلات آن گریبانگیر ما شده است ومطالبه ما و مردم این است هر چه سریع‌تر این موضوع حل و فصل شود.

جانشین سپاه عاشورای آذربایجان شرقی گفت: رسالت اصلی بسیج و نیروهای وفادار نظام پاسداری از انقلاب اسلامی است.

گل محمدزاده در خاتمه سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سرهنگ یحیی حیدری فرمانده سابق سپاه ناحیه بناب، سرهنگ اصغر اسفندیاری را به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه بناب معرفی کرد.