کرمانشاه- معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: همایش تامین مالی غرب کشور سوم آذر ماه در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد باباخانی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی برای برگزاری همایش تأمین مالی واحدهای تولیدی غرب کشور در کرمانشاه از دستگاه‌ها و سازمان‌های ذی ربط خواست که نهایت همکاری و هماهنگی خود را برای برگزاری هر چه بهتر این همایش به کار گیرند.

وی افزود: این همایش سوم آذرماه با حضور مدیران ارشد بورس و فرابورس کشور، مسئولان اقتصادی کشوری، استاندار و مدیران اقتصادی استان، صندوق‌های بزرگ تأمین سرمایه کشور، شرکت‌های دانش بنیان و صنعتی متقاضی حضور در بورس و فرابورس و با حمایت استانداری کرمانشاه و مشارکت اتاق بازرگانی و بورس منطقه‌ای غرب کشور در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در این همایش پنل‌های مختلفی به منظور اطلاع رسانی از دستاوردها و ظرفیت‌های استان کرمانشاه در بخش دانش بنیان، فناوری، شرکت‌ها و کارخانجات با حضور مدیران بخش خصوصی و اجرایی و کارآفرینان و شرکت‌های دانش بنیان ایجاد و برگزار خواهد شد.

باباخانی برگزاری این همایش را فرصت خوبی برای ظرفیت‌های اقتصادی و تولیدی استان عنوان کرد و خواستار اطلاع رسانی دقیق و مناسبی از جزئیات همایش شد.