بیله‌سوار- امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: قوه قضائیه و نهادهای امنیتی برخوردهای جدی و پشیمان کننده‌ای با خاطیان نظم و امنیت عمومی کشور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیله سوار با اشاره به حوادث تروریستی اخیر در برخی نقاط کشور اظهار کرد: قوه قضائیه و نهادهای امنیتی برخوردهای جدی و پشیمان کننده‌ای با خاطیان نظم و امنیت عمومی کشور داشته باشند.

وی با بیان اینکه دشمنان با سناریوهای مختلف درصدد سوریه‌سازی و تجزیه ایران هستند، گفت: دشمنان ایران اسلامی همواره ۴ مقوله امنیت ملی، وحدت ملی، قدرت ملی و منفعت ملی را مورد هدف قرار داده‌اند که باید بدانند این آرزوی خود را تا آخر به گور خواهند برد.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار بیان کرد: دشمن در برنامه ریزی کوتاه مدت خود درصدد مشغول کردن کشور به اغتشاشات و جنگ‌های داخلی و جنگ‌های نیابتی؛ در میان مدت، حذف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و در نهایت در برنامه ریزی بلند مدت خود درصدد تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی و فروپاشی آن است.

حجت‌الاسلام عزیزی خاطر نشان کرد: اگر این اغتشاشات توسط عده‌ای فرصت طلب و خود فروخته به راه نمی‌افتاد، هیچ وقت گروه‌های تروریستی نمی توانستند فرصت پیدا کنند و دست به اقدامات ایذایی در کشور بزنند و مردم و بویژه کودکان بی گناه را به شهادت برسانند.

وی در پایان با تبریک هفته بسیج این نهاد انقلابی را شجره طیبه‌ای دانست که انسان‌های پاک و مخلص و خداجویی چون شهدای امنیت کشور از دل آن رشد و نمو یافته و در نهایت به آرزوی حقیقی خود که همانا شهادت است، دست یافتند.