ایلام-استاندار ایلام با اشاره به اینکه خدمات بسیج در بخش مختلف بارقه ای امید را در دل همه مردم ایجاد کرده است، گفت: همراهی بسیج و مردم ضامن امنیت و اقتدار کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا روز شنبه در نشست هماهنگی برنامه هفته بسیج، گفت: در راستای اعتلای فرهنگ بسیج همه تلاش خود را باید بکار گیریم.

وی ادامه داد: فرمانده سپاه استان به معنای واقعی کلمه یک بسیجی تمام عیار در تمامی عرصه‌ها است و مسدولیت شورا هماهنگی هفته بسیج به عهده فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) است.

استاندار ایلام از گزارشات ارائه شده اقدامات بسیج در نشست قدردانی کرد و گفت: این خدمات ارزشمند گویای نقش تاثیر گذار این عزیزان در همه عرصه‌ها است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام، بسیج را نتیجه تفکر ناب حضرت امام (ره) عنوان کرد و گفت: بسیج در ایام شیوع کرونا و اربعین خدمات ماندگاری به مردم ارایه کرد.

وی با بیان اینکه خدمات بسیج در بخش مختلف بارقه‌ای امید را در دل همه مردم ایجاد کرده است، افزود: به خاطر تفکر ناب امام (ره) یک نیروی کارآمد برای مبارزه با نظام سلطه و ضد انقلاب ایجاد شد.

استاندار ایلام اضافه کرد: حضور پررنگ و همه جانبه بسیج به عنوان یک سازمان مردمی در کنار مردم ستودنی است و همه باید اقدامات این حوزه را اطلاع رسانی کنند.

بهرام نیا همراهی بسیج و مردم را ضامن امنیت و اقتدار کشور در همه عرصه‌ها عنوان کرد و گفت: با فداکاری و تلاش شبانه روزی بسیج نقشه‌های شوم جبهه استکبار نقش بر آب شد و با شکست بزرگی مواجه شدند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بسیج، گفت: مقام معظم رهبری افزودند بسیج عبارت از مجموعه از پاک‌ترین فداکارترین افراد است که در راستای اعتلای کشور تلاش می‌کنند.