سنندج- امام جمعه دهگلان گفت: امنیت خط قرمز مردم است و مسئولان باید ملاحظه‌کاری را کنار بگذارند و با فتنه گران برخورد قاطع کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا عبدالسلام محمدی روز شنبه در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «حسین یوسفی» از شهدای مدافع امنیت کردستان، در سنندج اظهار کرد: نحوه شهادت این شهید نشان داد که خاکریز اول تأمین امنیت، بر عهده نیروی انتظامی است و آشوبگران در قساوت کامل کسی که امنیت شهروندان و اماکن را بر عهده دارد را شهید می‌کنند.

وی افزود: این شهید گرانقدر در کمال مظلومیت به شهادت رسید و فیلم‌هایی که خود اغتشاشگران منتشر کرده‌اند، نشان می‌دهد آنها با قساوت تمام این فرمانده انتظامی را به شهادت می‌رسانند.

این روحانی برجسته اهل سنت کردستان تصریح کرد: در جریان اغتشاشات اخیر سرمایه‌های ارزشمندی را از دست دادیم اما دشمنان و مزدوران آنها بدانند که نیروهای فداکار و انقلابی بسیاری داریم که در برابر دشمن سینه سپر کرده و از حیثیت، ناموس و امنیت مردم دفاع کنند.

امام جمعه دهگلان تأکید کرد: امنیت خط قرمز مردم است و مسئولان باید ملاحظه‌کاری را کنار بگذارند و در برابر همه منافقانی که در قرارگاه واحدی علیه جمهوری اسلامی جبهه گرفته‌اند، قاطعانه عمل کنند.

ماموستا محمدی افزود: اقشار مختلف مردم با مشکلات معیشتی روبرو هستند اما شیوه مطالبه گری و دادخواهی متفاوت از اغتشاش و آشوب است.

وی خاطرنشان کرد: در فتنه اخیر خشونتی در بین جوانان تزریق شده که بدون توجه به ارزش‌های انسانی و دینی است و عده‌ای عالم‌نما نباید مکان وحدت اسلامی را به جایی برای تبلیغ ضد دین و اهداف تجزیه طلبان تبدیل کنند.

ماموستا محمدی اظهار داشت: باید با لیدرهای این آشوب‌ها برخورد جدی شود و دستگاه قضائی آنان را مجازات کند.

وی افزود: مردم خواستار پایان مماشات با اغتشاش گران هستند و انتظار دارند که تصمیم گیران استانی و ملی در این خصوص اقدام قاطع نمایند.