کرمانشاه- رئیس هیات بولینگ و بیلیارد کرمانشاه از میزبانی کرمانشاه در مسابقات لیگ برتر پاکت بیلیارد طی آذر ماه خبر داد.

محمدرضا نقدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ برتر و دسته یک بیلیارد در استان کرمانشاه، اظهار کرد: بر اساس موافقت‌های فدراسیون استان کرمانشاه در این مسابقات که طی آذرماه برگزار می‌شود میزبان خواهد بود.

وی افزود: رقابت‌های لیگ برتر و دسته یک پاکت بیلیارد در رشته تن بال برگزار می‌شود که برپایی این رقابت‌ها در لیگ دسته یک از پنجم تا دهم آذر ماه خواهد شد.

رئیس هیأت بولینگ و بیلیارد استان کرمانشاه با بیان اینکه شرکت کنندگان در لیگ دسته یک تا سوم آذرماه مهلت نام نویسی دارند، تصریح کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده بیش از ۱۲۰ ورزشکار برای شرکت در این مسابقات حضور خواهند شد.

نقدی به نام نویسی شرکت‌کنندگان لیگ برتر تا دهم آذرماه تاکید کرد و ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده سه روز پس از برگزاری مسابقات لیگ دسته یک از تاریخ ۱۳ تا ۱۶ آذرماه مسابقات لیگ برتر به میزبانی استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی با ابراز امیدواری از برگزاری مسابقات به میزبانی استان کرمانشاه، مطرح کرد: با توجه به سطح بالای مسابقات و حضور برترین‌های لیگ برتر بولینگ و بیلیارد کشور پیش‌بینی می‌شود که حدود ۶۰ ورزشکاری که دارای رنکینگ برتر کشور هستند برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی و حضور کنند.