اردستان-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان با اشاره به اجرای ۱۷۲ عنوان برنامه در این شهرستان گفت: بالغ بر هشت برنامه افتتاح پروژه خدمت رسانی به مردم در حوزه بسیج سازندگی را شاهد خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار روح اله صنعتکار عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شعار امسال هفته بسیج، «بسیج خدمتگزار ملت ایران» عنوان شده همانطور که ما در این اتفاقات اخیر هم شاهد بودیم که بسیجیان از جان و خون خود برای مردم مایه گذاشتند.

وی با اشاره به اجرای ۱۷۲ عنوان برنامه در شهرستان اردستان، افزود: برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان اردستان از ۲۹ آبان شروع و تا پنجم آذر ادامه خواهد داشت که این برنامه‌ها توسط حوزه‌های مقاومت بسیج برادر و خواهر، حوزه‌های بسیج دانش آموزی و کانون‌های اقشاری اجرا می‌شود همچنین به دلیل اهمیت این هفته برنامه‌ها تا ۱۰ روز ادامه دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان تصریح کرد: بسیج این شهرستان در حوزه جذب و سازماندهی بسیج در سطح استان اصفهان و سال قبل جزو دو شهرستان اول بوده است همچنین در طول این هفته برنامه‌هایی همچون دیدار با خانواده شهدا و غبار روبی گلزار شهدا نیز انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای چهار تجمع بزرگ بسیجیان در سطح سه نقطه شهرستان، ادامه داد: بالغ بر هشت برنامه افتتاح پروژه خدمت رسانی به مردم در حوزه بسیج سازندگی را خواهیم داشت که علاوه بر آن، اعزام تیم‌های پزشکی با خدمات رایگان در مناطق محروم و افتتاح پروژه‌های عمرانی را هم انجام می‌دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان یادآور شد: گشت محله محور رضویون در محلات سطح شهرستان توسط بسیجیان این شهرستان انجام و رزمایش جهادگران فاطمی که مربوط به خدمت رسانی گروه‌های جهادی به مردم است نیز اجرا خواهد شد.