گرگان- معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی سپاه پاسداران گفت: محرومیت زدایی از مناطق دور افتاده برکات زیادی دارد که ایجاد امنیت پایدار یکی از آنها است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیدضیاء‌الدین حزنی بعد از ظهر یکشنبه در رزمایش جهادگران فاطمی دو و طلایه داران اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: ماموریت اصلی سپاه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و امنیت پایدار است و در کنار این ماموریت به محرومیت زدایی و مردم یاری در سراسر کشور با اولویت خدمت رسانی به نقاط محروم‌تر و صعب‌العبور، مرزی و حساس می‌پردازد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی سپاه پاسداران افزود: همه رده‌های سپاه اعم از سپاه نینوای گلستان و دانشگاه‌ها در کنار مردم هستند تا محرومیت‌ها را کنار بزنند.

وی ادامه داد: راهبرد اصلی سپاه مردم داری و در کنار مردم بودن است و رهبر معظم انقلاب بارها بر این امر مهم تاکید داشتند.

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: در استان گلستان تا امروز کارهای بزرگی توسط سپاه نینوای گلستان، بسیج سازندگی، گروه‌های جهادی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی به ثمر رسیده و همه فرماندهان وظایف خود را در قبال محرومان انجام داده‌اند ولی باز هم باید همه با هم تلاش کنیم تا عقب ماندگی‌ها جبران شود.

حزنی با تاکید بر اینکه ما آمده‌ایم که سخت کار کنیم نه اینکه کارها را در سطح کشور سخت کنیم، ادامه داد: برای انجام ندادن کار در مناطق محروم هزاران دلیل تراشیده می‌شود اما ما به یک دلیل و آن هم خوشنودی خداوند باید کارها را به نتیجه برسانیم.

وی گفت: مسئول اصلی زدودن غبار محرومیت از مناطق دورافتاده کشور بر عهده دولت است و ورود سپاه به این بخش، یکی از نشانه‌های همکاری دستگاه‌ها و نهادهای جمهوری اسلامی برای حل مشکلات به شمار می‌رود.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی گفت: سپاه و بسیج جز اولین نهادهایی هستند که در کنار دولت وارد عرصه محرومیت زدایی می‌شوند و آخرین نهادی هستند که از آن خارج می‌شوند.

حزنی با تاکید اینکه محرومیت زدایی در مناطق محروم باید فوری و آنی باشد، افزود: محرومیت زدایی از مناطق محروم و دورافتاده آثار و برکات زیادی دارد که مهمترین آن امنیت پایدار در مناطق محروم است.