بوشهر- رئیس اداره ایمنی و آتشنشانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: مانور اطفای حریق و امداد و نجات در بندر خارگ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ایمان زیارتی زاده صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مانور اطفای حریق و امداد نجات با مشارکت واحدهای مختلفی از اداره بندر و دریانوردی خارگ و شماری از دستگاه‌های ذیربط در بندر خارگ برگزار شد.

رئیس اداره ایمنی و آتش نشانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهرافزود: مانور اطفا حریق و امداد و نجات بر اساس برنامه تقویمی سالانه برگزار شد که در قالب این برنامه بخشی از مانور در بوشهر و بخشی دیگر نیز در بنادر تابعه انجام می‌گیرد.

وی بیان کرد: افزایش توان عملیاتی و علمی نیروها هدف عمده برگزاری مانور بندر خارگ بود که با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته با موفقیت تمام محقق شد.

زیارتی زاده ادامه داد: در برگزاری مانور اطفا حریق و امداد و نجات بیش از ۲۰ نیروی عملیاتی حضور داشتند که علاوه بر اداره بندر و دریانوردی بندر خارگ، شرکت پایانه‌های نفتی خارگ، شهرداری و دریابانی خارگ نیز حضور پررنگ و مؤثری در مانور داشتند.

وی عنوان کرد: برای چند ماه منتهی به پایان سال نیز مانورهای متعددی پیش بینی شده که بر اساس برنامه زمانبندی نسبت به برگزاری آنها اقدام خواهد شد.