بیجار- نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای شورای شهرستان بیجار مستندات ادعای خود را در خصوص دخالت بنده در امور شورا ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زندیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: طبق صحبت‌های رئیس شورای شهرستان بیجار که با رسانه‌ها داشته است در خصوص این که دخالت‌هایی در شورای شهرستان بیجار صورت گرفته و بی توجهی به اعلام نظرات اعضا شورا صورت گرفته است باید مستندات خود را در خصوص این ادعا ارائه کنند.

وی افزود: منافع شخصی و مالی چند نفر از اعضای شورا دلیل این استعفاست و با توجه به شرایط فعلی جامعه نیازمند آرامش و دور از تنش است و اقدام چنین کاری در این شرایط دور از ذهن است.

نماینده شهرستان بیجار با اشاره به وظایف نماینده در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد، گفت: یکی از وظایف نماینده مردم رسیدگی و نظارت امورات مردم در شهرستان و روستاهاست و وظیفه نماینده این است در خصوص هزینه و اعتباراتی که در شهرستان صورت می‌گیرد رسیدگی و پیگیری شود.

زندیان افزود: گویا اعضای شورای شهرستان بیجار بر این نظارت‌ها و فعالیت‌ها حس خوبی ندارند و می‌خواهند هیچ یک از مسئولین استانی و شهرستانی در امورات و هزینه‌های شورای شهرستان دخالت نکند.

وی ادامه داد: در مدت سه ساله نمایندگی مجلس همواره در تعامل سازنده با شوراهای شهرها و روستا بوده ایم و هیچ گاه در امور مربوطه شوراها دخالتی نداشته و معتقدیم که باید چهارچوب‌های قانونی رعایت شود.