نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز بانیان وضع موجود مطالبه گر حق مردم شده اند در حالی که مشکلات اقتصادی حاصل وادادگی دولت سابق و مذاکرات بی نتیجه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد حسین فلاحی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۵ آذرماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: کسانی که تا امروز اغتشاش گران را معترض می‌دانستند، باید چشم و گوش خود را باز کنند.

وی بیان کرد: مردم باید دوست و دشمن خود را در شرایط فعلی بشناسند و قوه قضائیه باید با عاملان اصلی تحریک جوانان که آنان را دعوت به اغتشاش و ناامنی کردند، برخورد جدی و قاطع کند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: مشکلات اقتصادی حاصل وادادگی دولت سابق و مذاکرات بی نتیجه بود که جز امتیاز دادن چیزی برای ما نداشت و کشور را با هزاران میلیارد بدهی و صندوق خالی تحویل دولت سیزدهم داد.

فلاحی تصریح کرد: جالب است بانیان وضع موجود الان مطالبه گر حق مردم شده‌اند. همه دیدیم که وزیر راه و شهرسازی دولت سابق، آجر روی آجر نگذاشت و باعث بحران مسکن شد و همچنین دولت سابق آموزش و پرورش را با کمبود ۲۶۰ هزار معلم تحویل دولت فعلی داد و ما این موضوعات را فراموش نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: اگر نسل امروز از جنایت‌های آمریکا و انگلیس بی خبر هستند، به دلیل سرقت اسناد جاسوسی توسط مرتجعین انقلاب است که این اسناد را در فتنه ۸۸ در منزل خود مخفی کردند و همین افراد امروز نظریه پرداز شدند و برای حاکمیت تعیین تکلیف می‌کنند.