زاهدان- مدیرعامل خبرگزاری دانشجو گفت: در دهه‌های اخیر جریان دانشجو در حوادث مختلف همواره پیشرو و میدان دار بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی قاسمی صبح چهارشنبه به مناسبت ۱۶ آذر در جمع دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان، گفت: وقتی جنگ آغاز شد، همین جوانان احساس کردند نقش جدی آنها صیانت از کشور است و شدند محسن وزوایی، حسن باقری، مهدی باکری. همه جوانان هایی که آن موقع سن و سالی نداشتند جبهه را دانشگاه کردند و به نحو احسن به نقش خود عمل کردند.

وی ادامه داد: در دهه‌های اخیر جریان دانشجویی رسالتی برای خود قائل بوده و جامعه را به ریل اصلی هدایت کرد و همیشه جریان دانشجو در حوادث مختلف پیشرو و میدان دار بوده است.

مدیرعامل خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: همه هزینه‌هایی را که امروز جامعه ایرانی متحمل می‌شود فقط به خاطر استقلال است، روی پای خود ایستادن، هزینه دارد.

وی حرکت عقلانی و آرمانی را انتظار جامعه از جریان دانشجویی دانست و افزود: دانشجویان باید اتفاقات رخ داده در کشور را عقلانی و آرمانی تحلیل کنند و اجازه ندهد هیچ جریانی اراده خود را به آنها تحمیل کند.

مدیرعامل خبرگزاری دانشجو گفت: اشکال ندارد جریان دانشجو در مقابل ظلم و فساد ایستادگی کند اما اشکال دارد جریان دانشجویی عقلانی نباشد و اجازه سوءاستفاده بدهد.

شایان ذکر است برنامه روز دانشجو در تالار بزرگ فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه و با استقبال گسترده دانشجویان برگزار شد.