نماینده مردم کلیبر در مجلس شورای اسلامی گفت: سکوت بذرپاش در برابر هجمه‌های ناجوانمردانه در بیرون و داخل مجلس نشان دهنده تعهد اوست.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حاتمی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۶ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: وزارت، مقام سیاسی و اجرایی است و فردی باید وزیر شود که جوهره مدیریتی داشته باشد. سوابق بذرپاش در دیوان محاسبات، نمایندگی مجلس شورای اسلامی، معاونت ریاست جمهوری و مشاور شهردار تهران، کارنامه درخشانی را برای وی به یادگار گذاشته است.

نماینده مردم کلیبر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رفع مشکلاتی چون ناترازی بازار مسکن، تورم بازار مسکن، راهکارهای تأمین مالی ساخت مسکن، توسعه خطوط ریلی، اتمام پروژه‌های نیمه تمام حوزه مسکن و راه و ارتقای خدمات هوایی و کشتیرانی در برنامه‌های بذرپاش آمده است.

وی ادامه داد: معادلات چندمجهولی حوزه راه و شهرسازی فقط با مدرک مهندسی عمران قابل حل نیست و این حوزه به مدیریتی توانمند نیاز دارد که بذرپاش دارای شایستگی است. ابهامات و اتهاماتی به وی وارد شد که هر چند پیش از ورود بذرپاش به دیوان محاسبات منتفی شد و آن را وارد نمی‌دانیم، اما سکوت وی در برابر هجمه‌های ناجوانمردانه در بیرون و داخل مجلس نشان دهنده تعهد اوست.

حاتمی تاکید کرد: اگر از وزرای دیگر برای ایجاد یک میلیون اشتغال، کاهش نرخ ارز، افزایش ارزش پول ملی، ارتقای کیفیت و سرعت اینترنت تعهد گرفتیم، اکنون هم باید از بذرپاش برای ساخت ۴ میلیون واحد مسکن تعهد بگیریم. سیاست یک بام و دوهوا در مجلس خوب نیست و اگر افراد مخالفتی با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دارند، باید آن را به زبان علمی بیان کنند نه اینکه غرض ورزی کنند.

نماینده مردم کلیبر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای اینکه از نسل جوان برای حضور در پست‌های مدیریتی حمایت کنیم، باید به بذرپاش رأی اعتماد دهیم.