قزوین- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته نغمات دینی در قزوین آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته نغمات دینی از صبح امروز شنبه به میزبانی استان قزوین آغاز شد.

حجت‌الاسلام مصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها که در سالن شهید رجایی قزوین برگزار شد اظهار کرد: این مسابقات در سه رشته همخوانی قرآن کریم، دعاخوانی و اذان در دو گروه بانوان و آقایان از امروز آغاز شده و تا ۲۳ آذر ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: این مسابقات در روزهای ۱۹ و ۲۰ آذر ویژه بانوان و در روزهای ۲۱ و ۲۲ آذر نیز ویژه آقایان برگزار می‌شود و در روز ۲۳ آذر نیز شاهد برگزاری آئین اختتامیه خواهیم بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با بیان اینکه تلاش نظام سلطه و مستکبرین برای خاموشی نور کلام الهی است، تاکید کرد: این تلاش از صدر اسلام تا به امروز ادامه داشته اما به نتیجه نرسیده است.

وی در پایان یادآور شد: مسلمانان عاشق قران و کلام الهی خود بوده و پای آرمانهای این کتاب ایستاده‌اند و این تلاش‌ها بدون شک راهی به جایی نخواهد داشت.