شبکه صهیونیستی i۲۴NEWS در گزارشی از برگزاری نشست سران فراماسونری‌ها در اراضی اشغالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه صهیونیستی i۲۴NEWS شامگاه گذشته (شنبه) در گزارشی از برگزاری نشست سران فراماسونری در اراضی اشغالی خبر داد.

خبرنگار این شبکه که توانسته موافقت های لازم برای حضور در این محفل را بدست آورد، در ابتدا به گفتگو با یکی از برگزار کنندگان این مراسم پرداخته است.

وی که فردی به نام «سلیمان سالم» از اهالی شهر حیفا (اراضی اشغالی ۱۹۴۸) است، بدون مخفی کردن اینکه از پیروان فراماسونری ها است، تاکید می کند که من هرگز وابستگی خودم به آنها را مخفی نمی کنم.


سلیمان سالم از برگزارکنندگان مراسم

در ادامه این گزارش، خبرنگار این شبکه اسرائیلی با انتشار تصاویری از محل برگزاری محفل فراماسونری ها ، اعلام کرد: در شرایطی که درباره فرقه فراماسونری، شبهات زیادی وجود دارد، سران فراماسونری تلاش دارند از نگاه افکار عمومی به این جریان را تغییر داده و بر این مساله تاکید کنند که موضوعی برای مخفی نمودن ندارند.

تصویر منتشر شده از دو رهبر فراماسونری در حیفا بدون نمایش چهره آنها

خبرنگار شبکه i۲۴NEWS در ادامه گزارش خود به اتاقی تاریک و کم نور در محفل فراماسونری ها اشاره کرده که اجازه تصویر برداری از آن را پیدا نکرده است، وی در توصیف این اتاق گفت: من یک اتاق کم نور را دیدم که برگزارکنندگان محفل با تصویربرداری از آن مخالفت کردند، در این اتاق تاریک یک صندلی، یک آیینه که روی آن با یک پارچه پوشانده شده بود قرار داشت، درون اتاق هم مملو از وسایلی عجیب با نشان های رمز آلود بود!

وی به نقل از مسئولان این محفل گفت : این صندلی، جایگاه نشستن عضو جدید است که در صورت پذیرش از سوی شورای انجمن، به عضویت پذیرفته می شود.

خبرنگار این شبکه با انتشار تصاویری از محل برگزاری این محفل فراماسونری ها از وجود پرچم رژیم صهیونیستی، نماد هیکل ادعایی سلیمان، شمعدان و لوح های وصیت های دهگانه (مرتبط با یهود) در این نشست خبرداد: