ملارد- فرمانده انتظامی ملارد از وقوع نزاع خیابانی با سلاح وینچستر در این شهرستان خبر داد و گفت: متهم طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ منصور خدایی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران از وقوع یک نزاع خیابانی در محله سرآسیاب ملارد خبر داد و اظهار داشت: طی این حادثه شاهد این بودیم که متهمان با سلاح وینچستر به میدان نزاع آمدند.

خدایی با بیان اینکه این اقدام موجب ترش و وحشت مردم شده بود گفت: با اعلام این وضعیت مأموران به محل اعزام و رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ملارد بیان داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان با انجام اقدامات فنی، تعقیب و مراقبت‌های صورت گرفته، یکی از متهمان را شناسایی و طی هماهنگی قضائی و در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده و اقدامات جهت دستگیری همدست وی در دستور کار پلیس است، گفت: پلیس برای برقراری نظم و امنیت و ارتقا احساس آرامش در بین مردم با مخلان نظم و امنیت به طور قاطع و قانونی برخورد می‌کند.