بندرعباس - معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری حاجی‌آباد گفت: کارگروه ویژه شناسایی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل تشکیل و نسبت به جذب این دانش آموزان به کلاس‌های درس اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد سالاری پور در نشست کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان حاجی آباد، افزود: کارگروه ویژه شناسایی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل تشکیل و نسبت به جذب این دانش آموزان به کلاس های درس اقدام کنند.

سالاری پور ضمن هشدار به صاحبان استخرهای کشاورزی اضافه کرد: برای جلوگیری از هرگونه حادثه ای مالکان باید هرچه سریعتر نسبت به رعایت اقدامات ایمنی اقدام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری در ادامه با اشاره به مشکلات فرهنگی و اجتماعی خاطرنشان کرد: همه باید در تقویت فرهنگ دینی و انقلابی کشور و روشنگری مسائل روز کشور تلاش کنیم تا جوانان و نوجوانان که فرزندان و آینده سازان کشور هستند از هرگونه خطر و آسیب دشمن دور بمانند.

میرزاده، رئیس آموزش و پرورش شهرستان حاجی‌آباد با ذکر تعداد دانش آموزان بازمانده از تحصیل گفت: تعداد زیادی از این دانش آموزان شناسایی و جذب کلاس های درس شده اند، به دلایل مالی که خانواده های این دانش آموزان داشتند توانستیم تاکنون برای تعداد ۱۰۰۸ نفر لوازم و لباس مدارس تهیه و توزیع کنیم.

کامران، رییس اداره بهزیستی شهرستان حاجی‌آباد نیز در این نشست از آمادگی اداره بهزیستی جهت کمک به ۵ دانش آموز معلوم شناسایی شده و جذب آنها به کلاس های درس خبر داد.

زمانی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان حاجی‌آباد از اجرای طرح شناسایی استخرهای کشاورزی بدون حفاظ خبر داد و گفت: با همکاری دهیاران و بخشداری ها ،جهاد کشاورزی و سایر دستگاه ها استخرهای بدون حفاظ را شناسایی و آموزش های لازم را به متصدیان آنها خواهیم داد.

وی در ادامه با تشریح مزایای سلامتی کارکنان در سازمان‌ها و ادارات یادآور شد: طرح پالایش سلامتی کارکنان در شهرستان در حال انجام است که ضروری است ادارت نماینده خود را در این رابطه معرفی کنند.