کرمانشاه- سرپرست فرمانداری کرمانشاه گفت: شهید سلیمانی نماد مقامت و ایستادگی در برابر استکبارجهانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رحیمی زنگنه ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به میزبانی از کاروان روایت حبیب، اظهار کرد: این کاروان به یاد سردار دل‌ها برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی را در دروازه کربلا اجرا می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی عصاره فرهنگی است، افزود: این شهید مظهر شجاعت و عرفان و غیرت بود که بزرگداشت او تجلیل از همه خوبی‌ها و تقویت جبهه حق و محور مقاومت است.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه شهید سلیمانی امروز یک مکتب، یک راه و یک مدرسه درس آموز است، تصریح کرد: شهید سلیمانی از دسته مؤمنانی بود که به پیمان و عهدی که با خدا بست وفا کرد و به انتظار شهادت، در راه خدا مقاومت کرد تا به شهادت رسید.

رحیمی زنگنه بیان کرد: شهید سلیمانی همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند پس از سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم به آرزوی شهادت در راه خدا رسید.

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه شهید سلیمانی، برنامه‌های نمایشی برای نسل جدید، زنگ حاج قاسم در مدارس، حضور گروه‌های هنری در محلات کرمانشاه، شب خاطره حاج قاسم از جمله برنامه‌های این کاروان است.