اهواز- مسئول بسیج بنیاد مستضعفان کشور گفت: مسئله حجاب در اغتشاشات اخیر بهانه بود و هدف اصلی و نقطه کانونی، تجزیه و تضعیف ایران بود.

به گزارش مهر، وحید کمر روستا ظهر امروز چهارشنبه در همایش جهاد تبیین پرسنل و مدیران بنیاد مستضعفان که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کرده و این وظیفه بنیاد است که در مسائل و مشکلات خوزستان کنار مردم باشد.

وی با اشاره به اقدامات بنیاد مستضعفان در رفع محرومیت گفت: در دوران کرونا بیش از ۳ هزار میلیارد تومان به مردم کمک رسانی شد و سیاست اصلی ما توانمندسازی مردم و مستضعفان است و برای همین تمامی درآمد بنیاد بی هیچ کم و کاستی به مردم تقدیم می‌شود.

مسئول بسیج بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به اهمیت جهاد تببین گفت: بیان واقعیت‌ها و افزایش بصیرت عمومی یک خواسته و وظیفه همگانی است و همه باید فعالانه در این عرصه ورود کنیم و اجازه ندهیم که دشمن توانمندی‌های و نقاط قوت کشور را زیر سوال ببرد.

وی افزود: در اغتشاشات اخیر هدف اصلی و نقطه کانونی، تجزیه و تضعیف ایران بود و مسئله حجاب و… بهانه بود که طراحی‌های چند ساله خود را پیاده سازی و ایران را به ۷ کشور کوچک تبدیل و مستعمره کنند.

کمر روستا ادامه داد: در اغتشاشات اخیر جمعیت کمتر از ۵۰۰ هزار نفر شرکت داشتند که بررسی آماری نشان می‌دهد ۲۰ درصد این افراد به کشورها و سرویس‌های بیگانه متصل بودند و برای آسیب به مردم دوره دیده و پول به دلار دریافت کرده بودند.

وی اظهار کرد: دشمن در این اغتشاشات روی اوباش و کسانی که جز افراد دارای مشکلات اجتماعی بودند، سرمایه گذاری کرده بود تا از این طریق بتوانند به کشور آسیب بزنند.

کمر روستا ادامه داد: این اغتشاشات یورش طبقه مرفه علیه حاشیه‌نشینان و مستضعفان بود. شهید عجمیان از شهدای مظلوم فتنه اخیر است که در یکی از مناطق حاشیه شهر کرج با هفت سر عائله زندگی می‌کرد و در پایین‌ترین سطح رفاهی قرار داشت ولی عده‌ای این شهید را مظلومانه به شهادت رساندند.

وی گفت: در فتنه اخیر ۴۷ کشور، سرویس‌های خود را علیه ایران فعال کردند و جالب اینجاست یکی از سفرای کشورهای خارجی مستقیم در اغتشاشات علیه نظام شعار می‌داد و فعالیت می‌کرد. سلبریتی ها از دیگر افرادی بودند که در این فتنه با دشمن همراهی کردند ولی بسیاری از هنرمندان در این فتنه سربلند بیرون آمدند.

وی گفت: مقابل این فتنه‌ها باید بصیرت خود را افزایش دهیم و در فضای مجازی فعالانه ورود کنیم.