اهواز- رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خوزستان گفت: بنا به درخواست تولیت حرم امامین عسکریین (ع) قاطع های سرداب امام زمان (عج) این حرم در شهر آبادان ساخته و به سامراء منتقل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمود موسوی شامگاه دوشنبه در نشست ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات تابعه خوزستان بیان کرد: موضوع جهاد تبیین که مقام معظم رهبری تاکید بر آن داشتند و دارند اگر مؤمنان و متدینان و مسئولان فرهنگی به موقع آن را جدی می‌گرفتند و کار فرهنگی متقن انجام می‌شد، اوضاع کنونی پیش نمی‌آمد.

وی افزود: در سال جاری ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خوزستان به پشتوانه مشارکت‌های مردمی تعهداتی در خصوص تأمین پشتیبانی‌های لازم از پروژه‌های توسعه‌ای بازسازی عتبات مقدسه به ویژه طرح توسعه حرم امام حسین علیه السلام، صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری سلام الله علیها تقبل کرده است.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خوزستان خبر داد: تاکنون چند ستاد از جمله ستاد شهرستان آبادان با ۲۰۰ درصد و ستاد امیدیه با ۱۳۰ درصد توانستند با جذب مشارکت‌های مردمی بیشترین آورده را در استان داشته باشند.

موسوی گفت: در سال جاری بنا به درخواست تولیت حرم امامین عسکریین علیهم السلام و موافقت ستاد مرکز قاطع های سرداب امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) این حرم در شهر آبادان ساخته و به سامراء منتقل شدند.