قزوین- نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه و اهتمام بیشتر برای اجرایی شدن طرح کاداستر در قزوین شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، لطف الله سیاهکلی روز پنجشنبه در نشست شورای معاونان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین که با هدف تکریم از اقدامات و خدمات رضا افلاطونی رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شده بود، افزود: نمایندگان استان و مردم از عملکرد آقای افلاطونی در زمان ریاست سابق سازمان جهاد کشاورزی رضایت داشتند که نشان از یک انتخاب درست و صحیح بود.

وی اضافه کرد: مدیر خوب کسی است که مقبولیت داشته باشد، این مقبولیت از نفوذ کلام مدیر محقق می‌شود که لازمه آن داشتن تخصص و عقل است؛ ما در یک برهه‌ای خیلی کم از انسان‌های متخصص در مناصب استفاده کردیم و اکنون پس از ۴۰ سال که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد نباید در تصدی و مناصب جدید اشتباه کنیم.

سیاهکلی در مورد انتصاب جدید سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: جای خوشحالی است که انتصاب جدید در سازمان جهاد کشاورزی برای نیرویی رقم خورده که یکی از کارکنان قدیمی و متخصص و با تجربه در سازمان جهاد کشاورزی محسوب می‌شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح کاداستر را باید اهتمام دنبال کرد، گفت: یکی از موضوعاتی که باید در اجرای کاداستر رعایت شود، اعلام زمان قبلی و تقویم مشخص برای مناطق مختلف استان است؛ یعنی برنامه حضور کارشناسان کاداستر در جغرافیای استان قزوین زمان بندی شود.

سیاهکلی خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم در حوزه آبیاری هوشمند باید به شکل آی او تی موضوعات را دنبال کنیم و برای توسعه واگذاری لوله با کارخانجات تولیدی قرارداد منعقد شود تا بتوانیم به این روند سرعت ببخشیم.