ساری- کاروان ۱۴ شهید و آلاله زهرایی در مازندران به راه افتاد و پیکر مطهر این شهدای گمنام در شهرهای مختلف استان مورد استقبال قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دوشنبه هفته گذشته پیکر مطهر ۱۴ آلاله گمنام دوران دفاع مقدس به مازندران منتقل شد و آئین سراسری استقبال از پیکرهای مطهر این شهیدان از صبح شنبه در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.

پیکرهای مطهر این آلاله‌های زهرایی در قالب دو کاروان در شرق و غرب استان به راه می‌افتد و صبح امروز مردم شهرستان گلوگاهو کلاردشت در شرق و غرب استان و عصر نیز شهروندان شهرهای تنکابن و بهشهر با شهدای گمنام تجدید میثاق می‌کنند.

کاروان شهدای گمنام در شهرهای گلوگاه، بهشهر، میاندورود، سیمرغ، جویبار، سوادکوه و سوادکوه شمالی مورد استقبال مردم شهیدپرور و قدرشناس قرار خواهند گرفت. مراسم استانی شب وداع با شهدای گمنام را شامگاه دوشنبه پنجم دی بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای امام خمینی (ره) شهرستان ساری برگزار شد و مراسم تشییع استانی پیکرهای مطهر ۱۱ شهید گمنام سه شنبه ششم دی همزمان با سراسر کشور و در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از میدان شهدای ساری تا میدان امام (ره) برگزار خواهد شد.

پیکرهای مطهر ۴ شهید گمنام ساری پس از تشییع استانی برای خاکسپاری به روستای سمسکنده، روستای طوقدار بخش رودپی، صدا و سیمای مرکز استان و میدان ولایت منتقل می‌شود. وی تصریح کرد: همچنین در شب شهادت حضرت زهرا (س) و همزمان با مراسم استانی وداع پیکرهای مطهر ۱۱ شهید گمنام در ساری، مراسم وداع با پیکر سه شهید گمنام در شهرستان‌های غرب استان؛ نوشهر، چالوس و رامسر برگزار می‌شود.

مراسم تشییع پیکرهای مطهر سه شهید گمنام در شهرهای نوشهر، چالوس و رامسر نیز در سالروز شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و همزمان با تشییع استانی یازده شهید گمنام در ساری، برگزار خواهد شد. مراسم تشییع و وداع با پیکرهای مطهر هفت شهید گمنام نیز پس از مراسم استانی، در شهرهای نکا، قائمشهر، آمل، بابل، بابلسر و محمودآباد برگزار خواهد شد.