اردبیل-معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: محورهای مواصلاتی اردبیل با توجه به بارش برف باز بوده و تردد جریان دارد.

آیدین هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با آخرین وضعیت راه‌های استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به تصاویر دریافتی و گزارش‌های واصله با بارش مقطعی برف در سطح استان اردبیل و تغییر شرایط جوی با تلاش راهداران تمامی محورهای مواصلاتی باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

وی با بیان اینکه پدیده غالب آسمان تمام ابری همراه با وزش باد گزارش شده است، گفت: در محورهای اردبیل-آستارا، اردبیل-سرچم، خلخال-اسالم، نیر-سراب و اردبیل-سرعین شاهد هوای مه آلود و بارش برف هستیم.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به اتخاذ تمامی تمهیدات لازم برای گذر از فصل زمستان بیان کرد: بیش از ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری در قالب ۴۰۰ نفر نیروی انسانی برای ارائه خدمات زمستانی عازم محورهای مواصلاتی شدند.

هاشمی با بیان اینکه اکیپ‌های راهداری در تمامی محورهای شهری و روستایی استان استقرار یافته و به حالت آماده باش در آمده‌اند، گفت: در صورت امکان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و چنانچه تردد از محورهای مواصلاتی ضروری است از سلامت فنی خودرو به ویژه وسایل و تجهیزات ایمنی آن اطمینان حاصل کنند.

وی افزود: از مردم و مسافران تقاضا داریم قبل از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان با سامانه ۱۴۱ راهداری تماس گرفته و به تجهیزات کامل زمستانی مجهز شوند.