تبریز- همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم خطاب به دانشگاهیان گفت: شهیدان قطب نمای بصیرت هستند که در غبار فتنه‌ها راه درست و صحیح را به انسان‌ها نشان می‌دهند.

حجت الاسلام مجتبی نظری، در ادامه به فتنه‌های ایجاد شده توسط فضای مجازی اشاره کرد و گفت: فضای مجازی در سال‌های اخیر این قدرت را داشته است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن شبهه ایجاد نموده و شایعه را در قالب واقعیت بیان کند.

وی همگان را به فراگیری بیشتر سواد رسانه‌ای توصیه نمود، و با اشاره به نقل قولی از سردار شهید قاسم سلیمانی، شرط شهید شدن را شهید بودن دانست و گفت: شهیدان با عمل و کردارشان مفهوم ارزش‌ها و تعلق داشتن به دنیای معنویت را به ما نشان دادند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان نیز در این مراسم، گفت: شهید نعمتی از جانب خداوند است که ما از طریق این نعمت مسیر را می‌یاییم و هدایت می‌شویم.

حجت الاسلام رنجبر افزود: جامعه برای اینکه در مسیرش همیشه ثابت قدم بماند باید شناخت کاملی از شهید داشته باشد، ما باید با نگاه به اندیشه شهید در ادامه مسیر قرآن عترت و ولایت مصمم‌تر باشیم.