اردستان-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت:پنجشنبه این هفته میزبان ۱۱ شهید گمنام در شهرستان اردستان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار روح الله صنعتکار، شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی ها و پیگیری‌های انجام شده، پنجشنبه همین هفته و دو روز بعد از شهادت حضرت فاطمه (س) میزبان ۱۱ شهید گمنام در شهرستان اردستان خواهیم بود.

وی افزود: کاروان شهدا ساعت ۱۴:۳۰ روز پنجشنبه وارد شهرستان شده و سپس ابتدا به شهر زواره می‌روند و در این شهر مراسم تشییعی از مقابل حوزه بسیج تا گلزار شهدا انجام می‌شود و برنامه تبیین مسائل را همراه با یک سخنران و یک مداح خواهیم داشت، همچنین چند شهید از این کاروان را هم در مهاباد تشییع خواهیم کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان خاطرنشان کرد: مراسم تشییع شهدا در شهر اردستان نیز از ساعت ۶ از میدان امام حسن (ع) شروع شده و در مسجد موسی‌بن‌جعفر (ع) شهرک کاوه پایان یافته و سپس بعد از نماز مغرب و عشا مراسم در داخل مسجد برگزار می‌شود.

صنعتکار بیان کرد: تعداد یک شهید از این کاروان شهدا با حضور سردار هاشم‌پور فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین در منطقه برزواند و روستای مار جمعه شب در یادواره شهدا حضور دارد.

وی با اشاره به دهه بصیرت، گفت: دهه بصیرت از تاریخ نهم دی ماه تا نوزدهم دی ماه است که نهم دی سالگرد راهپیمایی علیه فتنه ۸۸ و نوزدهم دی هم قیام مردم قم قرار دارد همچنین سیزدهم دی سالگرد شهادت سردار سلیمانی است که در این راستا برنامه‌هایی را داریم.

فرمانده سپاه اردستان ادامه داد: در شهر زواره جمعه شب برنامه‌ای تبیینی با سخنرانی آقای سجاد از راویان دفاع مقدس برگزار خواهد شد همچنین در اردستان نیز شب جمعه همزمان با مراسم شهدا برنامه تبیینی با سخنرانی آقای آل داود برگزار می‌شود و برنامه زنگ دهه بصیرت را نیز در تمام مدارس خواهیم داشت.

سرهنگ صنعتکار خاطرنشان کرد: حدود ۶۰۰ بسته معیشتی با ارزشی بالغ بر ۱۷۰ میلیون تومان را در مناسبت‌های مختلف و به ویژه شب یلدا در سطح شهرستان اردستان بین نیازمندان توزیع کردیم.

فرمانده سپاه اردستان صریح کرد: باید به یادآوریم روزی را که هشت ماه در سال ۸۸، فتنه‌گران داخلی و خارجی وقت کشور را گرفته و تعدادی را نیز به شهادت رساندند اما با حضور مردم در نهم دیماه این فتنه خنثی شد.