زنجان- استاندار زنجان گفت: تمامی توان دستگاه‌های متولی امر در احداث واحدهای مسکن ملی باید به کار گرفته شود تا تاخیرها به حداقل برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای مسکن استان گفت: اردیبهشت امسال به لحاظ حجم تسهیلات تخصیصی معضلاتی وجود داشت که با رایزنی‌های انجام گرفته این مشکلات برطرف شد.

استاندار زنجان گفت: تمامی توان دستگاه‌های متولی امر، در احداث واحدهای مسکن ملی باید به کار گرفته شود تا تاخیرها به حداقل خود برسد.

افشارچی تاکید کرد: یکی از ابزارهای مهم این بخش پیگیری و نظارت‌های مستمر است که شخصاً ماهانه، نظارت‌های میدانی را انجام خواهم داد.

وی به اختصاص زمین‌های لیل آباد شهر زنجان به ساخت مسکن ملی اشاره کرد و بیان داشت: تخصیص زمین ۳۰۰ هکتاری به این امر اقدامی خوب است.

استاندار زنجان گفت: طراحی‌ها نیز به نحو مناسبی انجام خواهد گرفت و در این زمینه موارد اعلامی از سوی شهرداری نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت.

افشارچی تاکید کرد: مسئولان مربوطه به ویژه راه و شهرسازی باید شبانه روزی در این زمینه فعال باشند تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

وی با بیان اینکه نباید در این خصوص کوتاهی و یا کاهلی انجام شود، تصریح کرد: حوزه عمرانی استانداری نیز به صورت هفتگی نظارت‌های میدانی را انجام خواهد داد تا قولی که به مردم داده شده با کمترین مشکل به نتیجه برسد.

استاندار زنجان تصریح کرد: تاخیری که موجب افزایش قیمت‌ها می‌شود برای مردم قابل تحمل نیست.

افشارچی گفت: جلسه‌ای با پیمانکاران مسکن ملی این استان برگزار خواهد شد تا موارد و مشکلات این حوزه بررسی و برطرف شود.