تبریز- فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) با بیان اینکه مکتب سلیمانی گفتمانی از جنس مقاومت و انقلابی‌گری دارد، گفت: گفتمان مکتب سردار سلیمانی برگرفته از انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رحیم نوعی‌اقدم در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع عجب‌شیر افزود: این مکتب با تفکر برگرفته از نهضت عاشورای حسینی شکل گرفت و بر همین اساس نیز سردار دل‌ها سرانجام به مقصود خود که همانا شهادت در راه اهل بیت (ع) بود، رسید.

وی به رشادت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و اظهار داشت: شهید سلیمانی با تکیه بر همان گفتمان مقاومت و انقلابی‌گری، در مقام عمل و حقیقت استکبارستیزی را نشان داد، داعش و عزت آمریکا را در مناطق شام و سوریه به ذلت کشید و بساط کفر را از آن منطقه برچید.

سردار نوعی‌اقدم خاطرنشان کرد: ملت ایران نیز در زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفتمانی از جنس مقاومت و انقلابی‌گری داشتند و اراده آنان در سایه اخلاص، به اراده الهی تبدیل شد تا بتوانند بر وابستگی کشورمان به غرب و شرق پایان دهند و این انقلاب را پیروز برسانند.

وی اضافه کرد: این ملت در طول بیش از چهار دهه گذشته نیز با مقاومت و انقلابی‌گری روی پای خود ایستادند و به همین دلیل هم توانستند پا روی ابرقدرتی آمریکا بگذارند.

وی تداوم مقاومت و انقلابی‌گری به عنوان گفتمان انقلاب اسلامی و مکتب شهید سلیمانی را مورد تاکید قرار دارد و ادامه داد: یکی از علت‌هایی که امامین جمهوری اسلامی ایران با هرگونه مذاکره با آمریکا مخالف بوده‌اند، این است که آمریکا روی استراتژی «می‌خواهم شما نباشید» پافشاری می‌کند و گفتمان در برابر آنان باید مقاومت و انقلابی‌گری باشد.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب سلام الله علیها افزود: یک تفکر غلط جهانی در دنیا وجود دارد که خود آمریکا آن را القا کرده است و آن هم اینکه آمریکا در همه چیز ابرقدرت است و در تجهیزات نظامی، علمی، پزشکی، فناوری هسته‌ای و غیره حرف اول را می‌زند؛ در حالی که ما بیش از ۴۳ سال با عزت و سربلندی مستقل عمل کرده‌ایم و آمریکا نتوانست علیه کشورمان کاری کند.

وی بر خباثت دشمنان نظام اسلامی به ویژه آمریکا اشاره کرد و گفت: استکبار و دشمنان جمهوری اسلامی تمامی گروه‌های منافقین، خلق عرب، خلق کرد، خلق مسلمان و همه را به کار گرفتند و جنگی علیه مسلمانان راه انداختند؛ با این حال هزاران شهید را تقدیم انقلاب کردیم اما آنچه که ما خواستیم شد نه آنچه که آمریکا می‌خواست.