نوبت اجرای شرکت‌کنندگان در بخش آوایی که شامل رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ ۲۰ و حفظ کل قرآن کریم مشخص شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه لیست نوبت تلاوت راه یافتگان به مرحله نهایی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش آوایی را اعلام کرد.

مراسم قرعه کشی با حضور رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و مدیران اوقاف و امور خیریه استان خوزستان به صورت الکترونیکی بین ۹۶ شرکت کننده برادر و ۸۲ متسابق خواهر در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان برگزار گردید که در این مراسم، قرعه کشی هر رشته به صورت الکترونیکی انجام شد و ترتیب اجرای رشته‌های مختلف مشخص گردید.

بر همین اساس در این مراسم نوبت اجرای شرکت‌کنندگان در بخش آوایی که شامل رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ ۲۰ و حفظ کل قرآن کریم مشخص شد.

نفرات برگزیده مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش آوایی از تاریخ ۲۲/‏۱۰/‏۱۴۰۱‬ تا تاریخ ۲۸/‏۱۰/‏۱۴۰۱‬ در دو بخش خواهران و برادران به میزبانی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان خوزستان به رقابت خواهند پرداخت که محل برگزاری مسابقات برادران در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) شهرک نفت و محل برگزاری مسابقات خواهران مرکز همایش‌های بین المللی سازمان آب و برق گیت بوستان اهواز خواهد بود.

داوری مرحله مقدماتی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن به صورت غیر حضوری و پخش فایل‌های ضبط شده طی روزهای ۱۷ تا ۳۰ آبان برگزار شد.