خرم‌آباد- استاندار لرستان تاکید کرد: مراسم سالروز شهادت حاج «قاسم سلیمانی» در این استان باشکوه برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد زیویار امروز شنبه در جلسه هماهنگی شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بر لزوم برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد.

وی، ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم استان در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام استان، گفت: ارتباط مستمر و تعامل، در پیشبرد اهداف و برنامه ریزی ها برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی مؤثر بوده از این رو لازم است اعضای شورا نسبت به این مهم اهتمام داشته باشند.

استاندار لرستان، افزود: ایده‌ها و پیشنهادات مطرح شده توسط اعضا، در جلسات ذیل این شورا رفع نقص شوند و پیشنهادات تأیید شده به منظور اجرا مورد استفاده قرار گیرد.

زیویار، یادآور شد: استفاده از کمک کمیته‌های مردمی و هیئت‌های مذهبی از کارآمدترین ظرفیت‌های اجتماعی در برگزاری این مراسم به شمار می‌آید که باید با هماهنگی شورا مد نظر قرار گیرد.

وی، افزود: برگزاری این مراسم در سطح استانی مستلزم به کارگیری ظرفیت‌های منطقه‌ای و محلی است و فرمانداران به این موضوع توجه داشته باشند.

استاندار لرستان با اشاره به جایگاه مردمی شهید سلیمانی، گفت: سردار سلیمانی شخصیتی مردمی بود که در هر جایگاهی بهترین نوع خدمت را به مردم و کشور ارائه می‌کرد و رفتار او الگوی تمام جوانان انقلابی است.

زیویار، بر لزوم برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد.