گرگان- رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان گفت: یکی از ویژگی‌های شخصیتی سردار سلیمانی اخلاص بود که باعث شد مهر و محبت ایشان در دل‌ها جاودانه شود.

حجت الاسلام محسن کیایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها را در پیش رو داریم و باید بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد شخصیت و عظمت این سردار سرافراز و مجاهد بازخوانی شود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان افزود: سردار دل‌ها به شدت انقلابی بوده و خودشان را وابسته به جناح راست و چپ نمی‌دانستند و همواره از ارزش‌های انقلاب دفاع می‌کردند.

وی بیان کرد: یکی از مؤلفه‌ها و ویژگی‌های شخصیتی سردار سلیمانی اخلاص ایشان بود و آن چیزی که باعث شده بود مهر و محبت سردار در دل‌ها جاودانه شود همین خلوص نیت و اخلاص است.

کیایی گفت: تمام هم و غم حاج قاسم رضایتمندی خدا بود و به معنای واقعی کلمه بندگی خدا را می‌کرد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان ادامه داد: سردار برای همه مردم دل می‌سوزاند و خود را سرباز ولایت می‌دانست و علیرغم داشتن نشان ذوالفقار اما در اوج تواضع بود و این امر ناشی از خلوص نیت پاک وی است.

وی بیان کرد: سردار ذوب در ولایت مداری بود و این امر لقلقه زبان وی نبود و همواره تاکید می‌کرد که از دامن ولایت دست برندارید و خامنه‌ای عزیز را عزیز خود بدانید.

کیایی گفت: حاج قاسم یک مکتب و خط فکری بود و یک شخص نبود و باید مکتب درس آموز وی و تمام سجایای فکری او را برای همه تشریح کرد.