یاسوج- معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای تنش آبی چند روستای استان ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد که این طرح به مناقصه برود.

به گزارش خبرنگار مهر، کیامرث حاجی زاده عصر یکشنبه در کارگروه امور زیربنایی استان افزود: با اختصاص ۳۰ درصد اعتبارات و ۲۵ درصد تخصیص‌ها طرح به مناقصه گذاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه از محل بحران ۷۰ میلیارد تومان اسناد خزانه اعلام شد، گفت: از این میزان، ۳۵ درصد تخصیص یافته و دستگاه هر چه سریع‌تر به جذب آن اقدام کند.

حاجی زاده با بیان اینکه اعتبارات سفر و متمم سفر دولت به استان در حال ابلاغ است، اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد در مسیر توسعه نیاز به حضور سرمایه گذاران دارد و همه مدیران استان باید با همت مضاعف موانع را از سر راه سرمایه‌گذاران بردارند.

وی افزود: در حوزه جهاد کشاورزی طرح‌های واگذار شده بررسی می‌شود تا مورد سو استفاده قرار نگیرد و طرح‌های واگذار شده در حوزه صنعت و معدن نیز بررسی می‌شود.

معاون عمرانی استاندار تصریح کرد: صنعت و معدن طرح‌هایی که طی چند سال اخیر واگذار کرده را ارائه دهد تا بررسی کنیم که چه تعداد به سرانجام رسید و طرح‌هایی که خلاف قانون هستند نباید در کارگروه امور زیربنایی ارائه شود.

وی افزود: از سال ۹۸ واگذاری زمین برای اجرای طرح‌های آغل دامی ممنوع شد بنابراین جهاد کشاورزی به عنوان متولی و راه و شهرسازی به عنوان دبیر، نباید چنین طرح‌هایی را در کارگروه ارائه دهند.