جویبار- فرماندار جویبار رسالت سردار سلیمانی را جهانی دانست و گفت: آرمان های سردار دل ها کابوس آمریکا و دشمنان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر کمال رستمعلی بعدازظهر سه شنبه در همایش مدار جاودانگی با موضوع حاج قاسم سلیمانی و جهاد تبیین در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جویبار با اشاره به اینکه اثر بخشی سردار سلیمانی نباید محدود و محصور در جغرافیای به نام ایران باشد، افزود: ما در حال حاضر باید نقش آفرینی جهانی داشته باشیم.

فرماندار جویبار با اعلام اینکه رسول اکرم (ص) برای امروز و فردای ما از جهات مختلف یک الگو بوده است، اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ابزارهای سینما، رسانه و قدرت را در دست دارد و ما باید چنان در عرصه فرهنگی موفق عمل کنیم که استکبار جهانی دست در گوش کند تا صدای رسای ما را نشنود.

وی با بیان اینکه امروز دشمن کاری کرده که سخنان مقام معظم رهبری به امت‌های مسلمان جهان نرسد، بیان کرد: چون دشمنان ما به این نکته واقفند که حرف‌های ایشان اثر بخش بوده و با فطرت آدمی سروکار دارد.

وی ادامه داد: آمریکا که خود فاقد هویت تاریخی بوده، قهرمان سازی می‌کند و به زبان سینما آن را خلق و در جهان رواج می‌دهد.

فرماندار جویبار با بیان اینکه هویت تاریخی ملت ایران بسیار درخشان است، افزود: ایرانیان همیشه در هنر و معماری اسلامی پیشگام بودند و امام راحل و مقام معظم رهبری به این هنرمندان افتخار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی در کنار کار نظامی، از کار فرهنگی غافل نبوده است، گفت: بخاطر انجام کارهای فرهنگی امروز محبوب ملت‌های آزاده جهان است و ماجرای سلیمانی به اتمام نرسیده بلکه روزی آرمان‌های بزرگ این سردار دل‌ها کابوسی برای آمریکا و دیگر دشمنان قسم خورده این آب و خاک خواهد شد.

فرماندار جویبار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی با اعلام اینکه این شهید بزرگوار خود را تنها محصور و محدود در ایران نکرده بود، گفت: سردار سلیمانی برای خودش رسالت جهانی قائل بود و جلسه امروز ما تاکید بر این حقیقت است که انقلاب اسلامی ما بیش از هر چیز یک انقلاب فرهنگی بوده است.