بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، در درگیری های شبانه روز گذشته، شمار دیگری از تسلیحات نظامی ارتش اوکراین منهدم شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، تازه ترین گزارش وزارت دفاع روسیه از تحولات میدان نبرد با اوکراین، از کشته شدن شمار دیگری از نظامیان اوکراینی حکایت دارد.

وزارت دفاع روسیه امروز سه شنبه در گزارش روزانه خود از میدان نبرد اعلام کرد که در درگیری ها در نزدیکی کوپیانسک نیروهای روسیه بیش از ۴۰ سرباز اوکراینی را کشته و همچنین سه خودروی زرهی و سه کامیون را منهدم کردند.

بنا به این گزارش، ارتش روسیه دو گروه خرابکار و اطلاعاتی اوکراین را در منطقه خارکف منهدم کرد.

در گزارش وزارت دفاع روسیه آمده است: نیروهای روسیه در درگیری ها در نزدیکی کراسنی لیمان بیش از ۱۲۰ نظامی اوکراینی را کشتند، همچنین چهار خودروی زرهی، سه خودروی وانت و دو خودروی دیگر را منهدم کردند.

بنا به این گزارش، نیروهای روسی نزدیک به ۹۰ نظامی اوکراینی را در نزدیکی دونتسک کشته و دو تانک، پنج خودروی زرهی و هفت خودروی دیگر را نیز منهدم کردند.

بیش از ۳۰ سرباز اوکراینی در دونتسک هدف نظامیان روس قرار گرفتند و دو خودروی زرهی و سه خودروی وانت ارتش اوکراین نیز در این منطقه منهدم شدند.

در گزارش وزارت دفاع روسیه آمده است: نظامیان روسی ۷۲ واحد توپخانه اوکراینی را در مواضع تیراندازی آنها هدف قرار دادند. ارتش روسیه همچنین چهار انبار مهمات توپخانه اوکراین را در منطقه زاپروژیا منهدم کرد.

نیروهای روسیه دو سامانه موشکی هیمارس ساخت آمریکا و چهار سامانه راکتی RM-۷۰ "Vampire" را جریان درگیری ها در دونتسک منهدم کردند.